FARMASI Trendy Lipstick (45) – recenzija

мај 20, 2016

FARMASI Trendy Lipstick (45) – recenzija

Zdravo devojke! J
Nema ničeg lepšeg kada probam neki makeup proizvod iz sveta dekorative i to po prvi put, a potom nema ničeg lepšeg ako mi se taj proizvod dopadne. Upravo tako je bilo kada sam po prvi put u životu probala proizvode Farmasi kozmetičke linije.
 S obzirom na to da prvi put pišem o Farmasi proizvodima, dozvolite da vama, koje ne znate za ovaj brend kažem koju informaciju koju sam našla na njihovom sajtu (http://www.farmasi.rs/)

Farmasi je novi brend na našem tržištu koji nam dolazi iz zemlje u kojoj je kult ženske lepote uzdignut na pijedestal, a to je Turska. Farmasi je jedan od lidera u oblasti proizvodnje korektivne i dekorativne kozmetike na području Turske, kako kozmetike za lice, oči, usne i telo, tako i proizvoda namenjenih za negu dece i trudnica, jer koristi isključivo prirodne sastojke bez dodavanja štetnih aditiva i konzervansa. 
Farmasi cosmetics se drži koncepta da je lepota jednako važna kao i zdravlje, te je s toga svaki proizvod klinički ispitan, o čemu govore brojni sertifikati koje poseduju Farmasi proizvodi Široka paleta proizvoda distribuira se putem direktne prodaje, a posredstvom nezavisnih konsultanata u 119 zemalja sveta, sa mrežom od preko 350 miliona zadovoljnih korisnika.
Farmasi cosmetics je danas jedna od brzo rastućih kompanija direktne prodaje na području Evrope, Azije, Afrike i Amerike, dok smo u nekim zemljama i tržišni lideri u prodaji kozmetičkih proizvoda.


Što se tiče samog pakovanja ruževa, moram priznati da nisam zadovoljna jer mi izgledaju dosta obično i nisu mi naizgled primamljivi. Ipak unutar pakovanja kriju se mala lepota tako da sam brzo zaboravila na to neprivlačno pakovanje.Karmin dolazi u poznatom obliku sa ispisanim imenom FARMASI.



 Formula je izrazito kremasta i što mi je najbitnije možete ih samostalno nositi bez olovke jer ne prelaze preko rubova usana iako morate biti jako precizni sa nanošenjem tamnijih nijansi.

Jako su pigmentovani. Miris je ugodan i nestaje nakon mazanja ruža na usne,. Na mojim usnama ruž izdrži oko 4 sata, a nakon toga je potrebna popravka.


  Dolazi u pakovanju od 4g,  rok trajanja je 12 meseci.A njegova cena iznosi 390 dinara.
Sve u svemu jako sam zadovoljna ovim ružem. 
Da li vi koristite ovaj karmin?:) Mozda ste probale neke druge Farmasi proizvode?:)
Ako imate neka pitanja mozete ih postaviti u komentarima ispod :)

Link fb stranice:
 

  • Share:

You Might Also Like

3 коментара

  1. Često samo pakovanje odredjuje cenu proizvoda. Upravo ovaj ruž u luksuznijem pakovanju, u istom katalogu kosta znatno više. Ali je zato napravljen i ovaj za one kojma je bitan sadržaj, a ne forma. ;)
    Hvala na divnoj receziji! <3

    ОдговориИзбриши