Afrodita šampon sa belim lukom

мај 28, 2016

Afrodita šampon sa belim lukom

Zdravo devojke!:)
Ja nemam toliko veliki problem sa opadanjem kose, ali zato je imala moja sestra. 
Nakon dugog traganja za šamponom koji sprečava opadanje kose, mislim da sam pronasla šampon namenjen tome. 
A reč je o Afroditinom šamponu sa belim lukom.
Kao sto sam rekla na početku ja nemam toliko veliki problem sa opadanjem kose, i ne mogu vam pisati moje mišljenje i to da li je on delotvoran, ali zato vam mogu napisati mišljenje moje sestre. 
Jer imam poverenje u nju i znam da bi imala isto mišljenje kao i ona. Pa da krenemo!



U pitanju je litarsko pakovanje tako da će vam ovaj šampon dugo trajati. Iako je od belog luka, nema potrebe da brinete zbog mirisa. Ima jako lep i nezan miris.

On sprečava opadanje kose,  odlično pere, a ne isušuje i ne masti kosu. Nisam čula da se neko žalio. 
Možete ga kupiti po ceni od 250 dinara u svim bolje opremljenim marketima, Lilly i DM. 

Osim ovog sampona ,u Afrodita liniji mozete naci i onaj sa koprivom jer je takodje dobar.
Kopriva je poznata po svom umirujucem dejstvu i obnavlja vlas kose ,isto kao i beli luk.

Da li vi koristite ovaj šampon?:) Mozda ste probale neke druge Afroditine proizvode?:)
Ako imate neka pitanja mozete ih postaviti u komentarima ispod :)

  • Share:

You Might Also Like

0 коментара