USNE - deo tela koji zaboravlajte da zaštitite od sunca

јул 04, 2017

USNE - deo tela koji zaboravlajte da zaštitite od sunca



Zdravo svima i dobro došli u moj novi post. 
Odkako nam je stiglo leto i visoke temperature, kako da se zaštitimo od sunca(UV-zračenja) je postala najaktuelnija tema. 
Dakle, svi govore o nezi kože, kose, ali svi nekako zaobilaze negu usana koja je isto tako podjednako važna.

Zato sam odlučila da današnji post posvetim baš tome, u nastavku saznajte kako da tokom leta negujete svoje usne.
Dakle, od sada pa nadalje, neka zaštita usana bude vaša svakodnevna rutina tokom letnjeg perioda.  


Pri izlaganju sunca, vašoj koži nije dovoljno da je negujete samo hidratantnim mlekom ili kremom za lice, već je potreban i zaštitni faktor koji će vas zaštititi od sunca. 
Isto tako stoje stvari i sa usnama. 

Koža na usnama je tanka i dosta osetljiva, stoga je potrebno da leti pored redovne upotrebe balzama koristite i balzam koji u sebi sadrži faktor(najbolje je koristiti sa faktorom 30) i koji je obogaćen mineralima i sastojcima(poput kokosovog ulja).
Pored upotrebe balzama, poželjno je raditi i piling usana kako bi vaše usne izgledale savršeno.  
Pilingom uklanjate mrtve ćelije kože sa usana, a to možete uraditi četkicom, kojom ćete lagano masirati svoje usne. 

Usne su deo tela(tj.ta regija tela)koji ima najveći rizik od nastanka raka kože.

I toliko od mene za danas, iskreno se nadam da vam se ovaj post dopao. 
Ukoliko imate neka pitanja, pišite mi u komentarima ispod. 

Link instagrama: Instagram 
Link fb stranice:Fb stranica 
YouTube:You Tube

  • Share:

You Might Also Like

2 коментара

  1. Odličan post i veoma dobra ideja. Nekako svi i uvek zaborave usne, koje su podjednako važne kao i nega svega ostalog! Prvi put sam na tvom blogu i mnogo mi se doapda dizajn i to na koji način pišeš! ♥

    teen-scorner.blogspot.com

    ОдговориИзбриши