Četiri omiljene Blush četkice - 32, 65E, 14C, 11

јул 08, 2017

Četiri omiljene Blush četkice - 32, 65E, 14C, 11 



Zdravo devojke i dobro došle u moj novi post. 
U današnjem postu se osvrćem na moje četiri omiljene Blush četkice. 

Što se tiče samih četkica, četkice su jako kvalitetno uradjene, imaju drvene drške sa dvostrukim ojačanjem.
Neke su izradjene od sintetičke, a neke od prirodne dlake.
Blush četkice možete pronaći na sajtu Alexandar Cosmetich i na njihovim prodajnim mestima.
Link sajta: http://www.alexandar-cosmetics.com/

Nešto što me je jako oduševilo jeste to da da mi ni jedna dlačica nije ispala - kako pri pranju, tako i pri korišćenju.



I da ne bih previše dužila sa uvodom, krećemo odmah na prvu četkicu.

 

Prva četkica jeste Blush 32. Ovo je moja omiljena četkica što se tiče lica. 
Njena cena iznosi 625 dinara
Namenjena je za nanošenje mineralnog pudera. 
Napravljena je od sintetičke dlake, jako je gusta i zaobljena na samom vrhu četkice. 
Iako je ova četkica namenjena za nanošenje mineralnog pudera, ja je korist za nonešenje tečnog pudera i za to mi se odlično pokazala. 
Ona je kao što sam već napomenula jako gusta i ukoliko je koristite za mineralni puder, ona će pokupiti dosta proizvoda i vaše lice će izgledati "brašnjavo". 


Zatim tu je i Blush 65E, poznatija kao pencil brush.
Njena cena iznosi 250 dinara.
Napravljena je od prirodne dlake, namenjena je za precizno nanošenje senki na pregib oka, uz donju liniju trepavica ili spoljašnji ugao oka. 

Blush 14C.
Njena cena iznosi 320 dinaraČetkica je od prirodne dlake.
Ima kraće dlačice, namenjena je za blendanje ili mešanje senki. Takodje i za postizanje prirodnog prelivanja boja na kapcima.


I za kraj imamo moju omiljenu četkicu, a to je Blush 11. 
Njena cena iznosi 260 dinara. Četkica je od sintetičke dlake. 
Četkica je namenjena za iscrtavanje obrva i za to je savršena. 
Ovo je jedna od najpreciznijih četkica koju sam do sada probala. 
Takođe, može se koristiti i za nanošenje gel eye linera, ili senke uz rub trepavica. 



I toliko od mene za danas, nadam se da vam se ovaj post dopao.
Da li ste probale neke od Blush četkica? 
Kakvi su vaši utisci? 

Link instagrama: Instagram 
Link fb stranice:Fb stranica 
YouTube:You Tube

  • Share:

You Might Also Like

5 коментара

  1. Novi post bilo bi mi i više nego drago da pročitaš https://hisandherway.blogspot.ba/ ❤
    Pratim te nadam se da ćeš uzvratiti ❤

    ОдговориИзбриши
  2. super su četkice!
    Imaš moj follow,nadam se da uzvraćaš!
    Novi post je na blogu:https://katysblogblogger.blogspot.hr/

    ОдговориИзбриши
  3. Odlican post. Cetkice izgledaju sjajno :)
    Da li bi zeljela da se medjusono zapratimo, ako da, javi mi u komentarima na mom blogu :)
    www.darijadujovic.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  4. Great post!

    You have a nice blog!

    Would you like to follow each other? (f4f) Please let me know on my blog with a comment! ;oD

    Have a great day!

    xoxo Jacqueline
    www.hokis1981.com

    ОдговориИзбриши
  5. Great post dear ! You have a nice blog.
    I follow you can you follow me?
    www.guzelvekulturlu.com
    Kisses

    ОдговориИзбриши