LLUMS COSMETICS FIXING SPRAY

мај 25, 2017

LLUMS COSMETICS FIXING SPRAY!


Zdravo svima i dobro dišli u moj novi post. 
Danas za vas imam recenziju LLUMS fiksatora za šminku. 


Što se tiče same ambalaže fiksatora, fiksator dolazi u crnoj plastičnoj ambalaži i na vrhu ima raspršivač sa pumpicom. 
Pumpica odlično funkcioniše i mlaz koji dobijate je jak i ne curi. 



Ovaj sprej možete pronaći u Lilly po ceni od 400 dinara, za pakovanje od 50ml


Sprej ima poprilično neutralan miris i nakon prskanja koža izgleda vlažno,ali se on u roku od par minuta osuši( savet je da nakon prskanja fiksator utapkate beauty blenderom, tako će vam lice izgledati mnogo lepše). 

I sve zanima efekat koji dobijate korišćenjem ovog fiksatora, iskreno meni se ovaj fiksator dopao. 
Lice vam ne izgleda brašnjavo(kao da ste naneli previše pudera) i služi da vam šminka stoji onako kako ste je nanele. 

Čula sam dosta negetavnih komentara od devojaka koje imaju masnu kožu. 
Tako da, sudeći po komentarima, možda ovaj sprej nije namenjen takvoj vrsti kože(ukoliko i vi mislite tako, pišite mi u komentarima ispod). 

Dakle, ovaj sprej vam neće matirati kožu, niti sprečiti da se lice prosija. 

Na fotografiji ispod možete pročitati šta proizvođači kažu o ovom spreju. 




Na fotografiji ispod možete videti i sastav fiksatora. 


I toliko od mene za danas, nadam se da vam se ova recenzija dopala.
Ukoliko imate neka pitanja pišite mi u komentarima ispod.
Takodje, pišite mi i neke vaše utiske ukoliko i vi koristite ovaj fiksator. 

Link instagrama: Instagram 
Link fb stranice:Fb stranica 
YouTube:You Tube

  • Share:

You Might Also Like

0 коментара