јун 06, 2017

MY BIRTHDAY OUTFIT / WHAT TO WEAR FOR YOUR BIRTHDAY


Zdravo svima i dobro došli u moj novi post. 
20.aprila bio mi je rodjendan i konačno sam stigla da vam pokažem moj rodjendanski autfit. 
Za početak, moj savet je da za rodjendan obučete nešto što se prvenstveno vama mnogo dopada, u čemu se osećate lepo i udobno.

I još nešto za početak, ono što me je najviše oduševilo na mom rodjendanu jeste torta. Na slici ispod možete videti kako je ona izgledala. 



I dok ne izbacim neki novi post, možete uživati u slikama koje možete pronaći ispod ovog teksta. 








Link instagrama: Instagram 
Link fb stranice:Fb stranica 
YouTube:You Tube

  • Share:

You Might Also Like

2 коментара

  1. zelim ti sretan rodendan sa zakasnjenjem, torta je fenomentalna, isto kao i haljina, bas mi se svida, pogotovo rukavi jer je nesvakidasnje.

    MagdalenaŠ.

    ОдговориИзбриши