REMINGHTON keramička presa za kosu

април 25, 2017

REMINGHTON keramička presa za kosu



Zdravo svima i dobro došli u moj novi post. 
Već više od godinu dana posedujem ovu Reminghton presu i mislim da je konačno došlo vreme da napišem o njoj recenziju. 

Pored prese za kosu, Reminghton u svojoj kolekciji ima i ostale uredjaje. Ovaj brend možete pronaći u Tehnomaniji, a takodje i u Oriflame, gde sam presu i kupila.



Ovo je kompaktna uska presa koja sadrži plutajuće keramičke ploče za vrhunsko ispravljanje.
Zagrevanje ove prese je do 215ºC za samo 30 sekundi. 
Sadrži i dugme za uključivanje/isključivanje (on/off). 
Takodje, dugački kabl dužine 180cm i LED indikator na svetlo.
Model ove prese je SI450, cena je 3000RSD.







Što se tiče mojih utisaka, presa je savršena.
Jako lepo i u samo jednom potezu ispravi kosu, a ono što se meni kod nje najviše dopada jeste to što je savršena za pravljenje lokni. 

Loknice napravljene ovom presom! 

Iskreno, ovu presu ne koristim preterano kako bih ispravila kosu, jer imam prirodno pravu kosu. Obično presom prelazim samo krajeve, a ukoliko mi se u toku noći presavije kosa onda je detaljnije ispeglam. 
 
Ono što bih da napomenem, ne postoji presa niti bilo koji uredjaj za kosu koji vam neće oštetiti kosu, zato je bitno da svoju kosu negujete. Dakle, pre svake upotrebe prese, fena,... koristite sprej za zaštitu od toplote i neko silikonsko ulje.
 
I toliko od mene za danas, ukoliko imate neka pitanja pišite mi u komentarima ispod. 

Link instagrama: Instagram 
Link fb stranice:Fb stranica 
YouTube:You Tube

  • Share:

You Might Also Like

4 коментара

  1. Vidjela sam ovu peglu u Cosmetics Shopu i baš mi je privukla pažnju (moram priznati da sam čekala neku moguću rezenciju za ovu peglu). :D Odlično si odradila rezenciju, a pegla mi se baš dopada jer mogu i loknice da se prave sa njom, tako da dođe kao 2u1!

    http://lifella2.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  2. Ja takoder imam Remington peglu za kosu vec 8 godina i fenomenalna je! Moja je kostala 120KM ili 60 eura. Stvarno je super, a takoder se mogu praviti loknice iako je moja mozda malo sira. Sve u svemu, ja sam prezadovoljna :)
    Odlicno napisano i slazem sa ovim na kraju posta :)

    MMara

    ОдговориИзбриши