AURA HIGHLIGHTER (220-moonlight)

март 29, 2017

AURA HIGHLIGHTER (220-moonlight)



Zdravo svima i dobro došli u moj novi post! Već vidite po naslovu o čemu se radi.
Danas vam pišem o Aura hajlajterima u kamenu.

Od nedavno se u našim drogerijama može naći nova tekstura i nova ambalažaja Aura hajlajtera. Novina je i nova nijansa 220 Moonlight, o kojoj ću vam danas pisati.

  

Pored ove nijanse u ponudi je: 
  • 218-Nude Shimmer
  • 219-Golden Spice 
Što se tiče nove ambalaže proizvoda, ambalaža je čvrsta i kompaktnija, krasi je ogledalce koje se nalazi sa unutrašnje strane poklopca. 
Hajlajteri sadrže 5g, a cena je 450 dinara



Hajlajteri su srednje tvrdoće, dakle nisu jako mekani i ne truse se. 
Nemaju šljokice, ali su krupnije mleveni i jako reflektuju svetlost.

Pigmentovani su odlično. Ovo je proizvod koji možete da nanosite i na dnevnom nivou i daće diskretan i svež sjaj licu, a lako ga možete nadograđivati i za večernji izlazak. 

Postojanost je odlična, na licu će vam stajati dok ne odlučite da ga skinete. 



Što se tiče nijanse 220, nijansa je boje šampanjca sa rozikastim podtonom. Nijansa se prelama na zlatno, ljubičasto, kao da je duochrome



Sve u svemu, jako sam zadovoljna ovim proizvodom i preporučila bih ga svima. 
Da li ste možda probale ovaj proizvod, ukoliko jeste pišite mi vaše utiske?
Ako imate neka pitanja pišite u komentarima ispod? 

Link instagrama: Instagram 
Link fb stranice:Fb stranica 
YouTube:YouTube

  • Share:

You Might Also Like

2 коментара

  1. Odlicna recenzija :) Slike su ti divne, a i ti si bas simpaticna ! Prvi put sam na tvom blogu i bas mi se dopada, zapratila sam te, svrati i ti do mene :)#Samokazem

    ОдговориИзбриши