Osnovni saveti i trikovi u šminkanju!

јануар 28, 2017

Osnovni saveti i trikovi u šminkanju!



Zdravo devojke i dobro došle u još jedan novi post. 
Nije me bilo dugo i zaista se izvinjavam na tome, ali imala sam dosta obaveza oko škole i učenja. 

Šminkanje je za mnoge devojke prava filozofija i mnoge se ne usuđuju da nauče nešto više o šminkanju. 
Ja ću danas pisati o nekim praktičnim savetima i trikovima koje možete koristiti ukoliko ste početnik u šminkanju. 

I za početak nešto što devojke najviše muči, jeste kako izabrati pravu nijansu pudera.
Savet je da puder testirate na vratu, a ne na licu. Zato što lice ima često neka crvenila ili nepravilnosti pa nikako ne možete potrefiti pravu nijansu.
I takodje  mogu spomenuti kako je najbolje nanositi puder, za nanošenje je najbolje koristiti četkicu ili bjuti blender(koji bi mogao biti pomalo i mokar).  

Sledeće jeste trik, a vezan je za ajlajner. Ukoliko se stalno nervirate zato što ne možete ravnomerno da izvučete liniju ajlajnera, najbolje je da uzmete selotejp i prvo naravno zalepite na ruku kako bi se skinuo višak lepka i onda zalepite pod uglom gde bi ste želeli da ide linija ajlajnera. 

Ukoliko je kraj nedelje, vi ste jako umorni i neispavani a to želite da prekrijete, savet je da koristite belu olovku ili bež olovku. 
Po meni je za svaki dan dosta bolja bež olovka, ali ukoliko nosite neku jaču šminku onda upotrebite belu olovku. 
Olovku dakle nanesite u vodenu liniju oka i najbolje je da olovka bude vodootprna jer se ona ipak nanosi u vodenu liniju. 

I za kraj nešto jako bitno i korisno, nešto na šta devojke ne obraćaju pažnju, jeste rok trajanja.
Ovo je jako bitno jer je to ipak šminka i to nanosite na svoje lice.

Rok trajanja proizvoda:
  • Maskara - dva do tri meseca
  • Puder, ajlajner, korektor - šest meseci do godinu dana
  • Sjajevi za usne, olovke za usta - godinu dana do godinu i po dana
  • Klasični karmini i puderi u prahu - dve godine


I toliko od mene za danas, ukoliko imate neka pitanja pišite mi u komentarima ispod. 
Takodje, volela bih da i vi meni pišete neke vaše savete i trikove. 

Link instagrama: Instagram 
Link fb stranice:Fb stranica 

  • Share:

You Might Also Like

0 коментара