September favorites

октобар 08, 2016

September favorites! 

Ćao svima i dobro došli u novi post. Danas vam pišem o favoritima prethodnog meseca. 


Što se tiče današnjeg posta, imam neke proizvode koje sam već spominjala i pisala recenziju o njima, takodje sve proizvode o kojima danas pišem, želim zaista da vam preporučim. 


Prvi od tih proizvoda jeste CATRICE LIQUID CAMOUFLAGE HIGH COVERAGE CONCEALER. 
Nijansa je 010 Porcellan, korektor je jako pigmentovan, prekriva odlično. Postojanost ovog korektora je odlična i traje tokom čitavog dana.
Dobra stvar kod ovog korektora jeste njegov miris. Korektor ne isušuje kožu, blenda se odlično.. 


Tu je i MAYBELLINE Lash sensational mascara. 
Maskara je postojana, ne kruni se i ne preslikava se. 
Formula joj je tečna, ali se na trepavicama relativno brzo suši.


Takodje, tu su i Flormar olovke za usne. 
Moji favoriti su olovke u broju 222 i 229. 
Olovke su suvlje,  nisu baš za nošenje preko celih usana, ako usne prethodno dobro ne pripremite pilingom i balzamom.



Tu su i lakovi za nokte, radi se o Gabrini lakovima. 
Lepo se nanose i dobro pokrivaju. Za kraće nokte dovoljan je jedan sloj, mada su svetlije boje uvek za nijansu redje, pa u tom slučaju mora i dva sloja. Četkica je srednje debljine i nije teška za rukovanje. 
Moji trenutni favoriti jesu u broju 330(crveni ) i 326. 



Tu su i četkice, moji favoriti ovog meseca jesu Blush četkica u broju 65E i Oriflame četkica za rumenila(Iako je četkica za rumenilo, ja je koristim za nanošenje bronzera). 



I za kraj imamo jednu paletu. Radi se o Ruby Rose paleti senki. 
Nema ničeg lepšeg kada probam neki makeup proizvod iz sveta dekorative i to po prvi put, a potom nema ničeg lepšeg ako mi se taj proizvod dopadne. Upravo tako je bilo kada sam po prvi put u životu probala proizvode Roby Rose kozmetičke linije.
Senke su jako pigmentovane, a pored senki dobijate i pudere i rumenila.Koji su takodje solidni. 
Pre nekoliko dana ovom paletom šminkala sam jednu devojku i to izgleda ovako:



Da li ste vi koristile neke od ovih proizvoda? 
Ako jeste pišite mi vaše utiske..
Ako imate neka pitanja pišite u komentarima ispod..

  • Share:

You Might Also Like

0 коментара