Aura lepak za veštačke trepavice - recenzija

фебруар 02, 2017

Aura lepak za veštačke trepavice - recenzija


Zdravo devojke i dobro došle u još jedan novi post! ☺
Verujem da ste na policama drogerije mogle primetiti Aurin lepak za trepavice.
Koji su moji utisci možete pročitati u nastavku. 


Aurin lepak za trepavice dolazi u klasičnoj ambalaži(tubici) u količini od 7g, po ceni od 350 dinara. 
Lepak je dostupan u dve boje:
  1. u crnoj boji
  2. u beloj koja kasnije postaje providna
Kao što možete videti na slici ispod, ja koristim providan lepak za trepavice koji je dosta lakši za nanošenje od crnog, jer posle 4 do 5 minuta bela boja lepka postaje providna. 
Dok crni lepak daje efekat tečnog eyelinera ispod trepavica i preporučujem ga malo iskusnijum. 


Na fotografiji ispod možete pročitati uputstvo za upotrebu.


Mana ovog proizvoda jeste otvor kroz koji prolazi proivod, ne može da se kontroliše količina proizvoda koja će izaći. 


Što se tiče samog nanošenja lepka na trebavice, nanesite tanak sloj lepka na samu liniju veštačkih trepavica, nakon toga sačekajte da se lepak malo prosuši(10-20sekundi). I na kraju zalepite trepavice što je bliže moguće liniji vaših trepavica. 

Što se tiče mojih utisaka, lepak je jako pristupačan, tj. odnos cene i kvaliteta je fantastičan. 
Lepak trži trepavice dosta dugo i nisam imala problema da se trepavice odlepe (jednom sam ih držala 18sati).

Da li ste možda probale ovaj lepak, ukoliko jeste pišite mi vaše utiske? ☺
Ako imate neka pitanja pišite mi u komentarima ispod? ☺

Link instagrama: Instagram 
Link fb stranice:Fb stranica 
  

  • Share:

You Might Also Like

3 коментара