TMI TAG - Previše informacija o meni

септембар 24, 2016

TMI TAG - Previše informacija o meni 





Ćao svima! 
Dobro došli u novi post...
Današnji post će biti potpuno drugačiji, u pitanju je TAG, post. 

Već danima gledam videe na ovu temu, odlučila sam da i ja napišem odgovore na ova pitanja. 
Nadam se će vam se ovaj TAG svideti i da će vam biti zanimljivo. 
Pa da krenemo. 

- Šta imaš na sebi? Na sebi imam trenerke  i majicu..To najčešće nosim po kući jer mi je u tome najudobnije.  :)

- Da li si ikada bila zaljubljena? Ikada.. Jesam 

-  Užasni raskid? Ne. 

-  Koliko si visoka? Visoka sam 177cm. 

-  Imaš li tetovaže? Nemam. 

-  Imaš li pirsinge? Imam 3 mindjuše na levom uvu, i jednu na desnom. 

- Omiljena serija? Trenutno ne gledam nijednu seriju... 

-  Koliko imaš godina? Imam 17 godina. 
-  Kvalitete koje tražiš od partnera? Razumevanje i poverenje. :)

-  Omiljeni glumac? Nemam. 
-  Omiljena boja? Crna. 

-  Glasna ili tiha muzika? Glasna uvek. 

-  Gde ideš kad si tužna? Ne sećam se kada sam poslednji put bila tužna...

-  Koliko ti treba vremena da se istuširaš? Ako žurim, desetak minuta, u suprotnom 40 minuta do sat vremena.  :)

-  Jesi li se ikad potukla? Možda kada sam bila mala..

-  Strahovi? Plašim se pernatih životinja i buba. 

-  Poslednja osoba sa kojom si razgovarala? Sa drugaricom . 

-  Odnos između tebe i poslednje osobe kojoj si poslala poruku? Poslednju poruku sam poslala najboljoj drugarici i imamo takav odnos da samo mogu da kažem da sam presrećna što imam takvog prijatelja. Više je smatram sestrom, nego drugaricom.  :)

-  Tvoje poslednje putovanje je bilo gde? Ohrid. 

-  Kada te je poslednji put neko uvredio? Ne sećam se. 

-  Omiljeni slatkiš? Oreo keks. 

-  Sviraš li neki instrument? Ne. 

-  Omiljeni deo nakita? Sat. 

-  Treniraš li neki sport? Igram folklor, a što se tiče sporta ne treniram ništa, ali volim da igram odbojku, tenis. 

Koliko ti vremena treba da se spremiš ujutru? Ako se šminkam, oko sat vremena, ako ne, 15 minuta.  :)

Nadam se da vam se ovaj TAG dopao, ako imate još neku ideju za ovakve postove koje nemaju veze sa kozmetikom, pišite u komentarima. Rado ću ih realizovati.  :)


  • Share:

You Might Also Like

0 коментара